Det uferdige? : - om et uferdig praksisfelt og en uferdig innstilling fra en ekspertgruppe
Sven Nilssen
Artikkel Bokmål
*0011281754 *008190103s2018 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a371.9046 *100 $aNilssen, Sven$4aut$uUniversitetet i Oslo, Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Institutt for spesialpedagogikk$_150368300 *245 $aDet uferdige?$b- om et uferdig praksisfelt og en uferdig innstilling fra en ekspertgruppe *300 $aS. 4-11 *520 $aTilsvar til "Nordahl-rapporten": Inkluderende fellesskap for barn og unge *650 $aRettigheter$2norart$_50208500 *650 $aspesialpedagogikk$9nor$2norart$_129390900 *650 $atilrettelagt opplæring$9nor$2norart$_129818500 *700 $aBjørnsrud, Halvor Inge$4aut$uUniversitetett i Sørøst-Norge, Fakultet for humaniora, idretts- og utdanningsvitenskap, Institutt for pedagogikk$_150368400 *773 $tSpesialpedagogikk$gÅrg. 83, nr. 5 (2018)$x0332-8457$w(NO-LaBS)549146(tnr) *999 $z1900636163$anorart:1900636163 ^