*0011275971 *008180711s2018 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a519.536 *100 $aRøislien, Jo$4aut$uUniversitetet i Stavanger, Det helsevitenskapelige fakultet ; Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Institutt for matematiske fag$_134631000 *245 $aSpå eller forstå? *246 $aKnowing the numbers or knowing why? *300 $aS. 846 : ill. *650 $aRegresjonsanalyse$2norart$_24951700 *700 $aFrøslie, Kathrine Frey$4aut$uOslo universitetssykehus, Rikshospitalet, Nasjonal kompetansetjeneste for kvinnehelse$_141487200 *773 $tTidsskrift for Den norske legeforening$gÅrg. 138, nr. 9 (2018)$x0029-2001$w(NO-LaBS)552783(tnr) *8564 $uhttps://doi.org/10.4045/tidsskr.18.0086 *999 $z1800629839$anorart:1800629839 ^