Forskyvninger i skolestart: Hvilken rolle spiller kjønn og sosial bakgrunn?
Sara Cools
Artikkel Bokmål
*0011268408 *008171219s2017 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a372.1219 *100 $aCools, Sara$4aut$uInstitutt for samfunnsforskning$_136481200 *245 $aForskyvninger i skolestart: Hvilken rolle spiller kjønn og sosial bakgrunn? *246 $aShifts in school starts: What role does gender and social background play? *300 $aS. [273]-289: ill. *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aalder$9nor$2norart$_128825400 *650 $agrunnskoler$2norart$_46001800 *650 $akjønnsforskjeller$2norart$_74043700 *650 $askolestart$2norart$_32886500 *650 $asosiale ulikheter$9nor$2norart$_130200100 *653 $aage at school start$9eng$_148860800 *653 $agender$9eng$_128592800 *653 $asocial class$9eng$_129658700 *700 $aSchøne, Pål;$4aut;$uInstitutt for samfunnsforskning$_146906300 *700 $aStrøm, Marte$4aut$uInstitutt for samfunnsforskning$_136936900 *773 $tSøkelys på arbeidslivet [elektronisk ressurs]$gÅrg. 34, nr. 4 (2017)$x1504-7989 *8564 $uhttps://doi.org/10.18261/issn.1504-7989-2017-04-03 *999 $z1700622171$anorart:1700622171 ^