*0011267524 *008171204s2017 xx# 000 0 swe *019 $bk *08230$a378.166 *100 $aPersson, Jonas$4aut$uNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Institutt for lærerutdanning$_142391600 *245 $aAnalys av flervalsuppgifter som examinationsform *300 $aS. [261]-274 : ill. *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aHøyere utdanning$2norart$_16924700 *650 $aeksamener$9nor$2norart$_130412100 *650 $aflervalgsoppgaver$9nor$2norart$_148766500 *650 $atesting$2norart$_16803000 *653 $amultiple choice$9eng$_148766600 *653 $ascoring$9eng$_148766700 *653 $atesting$9eng$_137907200 *773 $tUniped [elektronisk ressurs] : tidsskrift for universitets- og høgskolepedagogikk$gÅrg. 40, nr. 3 (2017)$x1893-8981 *8564 $uhttps://doi.org/10.18261/ISSN.1893-8981-2017-03-07 *999 $z1700621287$anorart:1700621287 ^