*0011264767 *008171018s2017 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a373.0115 *100 $aLorentzen, Gro$4aut$_148408900 *245 $aDemokrati og kritisk tenkning i lærebøker *300 $aS. 119-130 : port. *500 $aVitenskapelig artikkel *650 $ademokrati$2norart$_11703800 *650 $agrunnskoler$2norart$_46001800 *650 $akritisk$atenkning$2norart$_65857800 *650 $alærebøker$2norart$_10721800 *650 $aungdomsskoler$2norart$_79110600 *700 $aRøthing, Åse$4aut$_129661600 *773 $tNorsk pedagogisk tidsskrift$gÅrg. 101, nr. 2 (2017)$x0029-2052$w(NO-LaBS)902099(tnr) *8564 $uhttps://doi.org/10.18261/issn.1504-2987-2017-02-02 *999 $z1700618523$anorart:1700618523 ^