*0011263815 *008170922s2017 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a373.11023 *100 $aSmette, Ingrid$4aut$uHøgskolen i Oslo og Akershus (HiOA), NOVA$_127071300 *245 $aEnhetsskolens ulike lærerblikk *300 $aS. [317]-331 *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aenhetsskole$9nor$2norart$_133558900 *650 $agrunnskoler$2norart$_46001800 *650 $alærer-elev-forhold$9nor$2norart$_129801100 *650 $aungdomsskoler$2norart$_79110600 *653 $a"one school for all"$9eng$_148331900 *653 $aethnography$9eng$_130229900 *653 $ateacher care$9eng$_148332000 *653 $ateacher gaze$9eng$_148332100 *653 $ateacher practices$9eng$_148332200 *773 $tNorsk sosiologisk tidsskrift [elektronisk ressurs]$gÅrg. 1, nr. 4 (2017)$x2535-2512$w(NO-LaBS)1857977(tnr) *8564 $uhttps://doi.org/10.18261/issn.2535-2512-2017-04-04 *999 $z1700617567$anorart:1700617567 ^