Antecedents of employee collaboration among newly qualified teachers in Danish schools
Eyvind Elstad
Artikkel Engelsk
*0011251419 *008161212s2016 xx# 000 0 eng *019 $bk *08230$a158.7 *100 $aElstad, Eyvind$4aut$uUniversitetet i Oslo, Institutt for lærerutdanning og skoleforskning$_129081600 *245 $aAntecedents of employee collaboration among newly qualified teachers in Danish schools *300 $aS. 5-17 : ill. *500 $aVitenskapelig artikkel *5208 $aInneholder sammendrag *650 $aarbeidsforhold$9nor$2norart$_128864300 *650 $alærere$2norart$_18916200 *650 $aorganisasjonsteori$9nor$2norart$_129978500 *650 $asamarbeid$2norart$_16210300 *650 $aselvbestemmelse$9nor$2norart$_130162400 *653 $aOCB$9eng$_146999200 *653 $aaffective commitment$9eng$_146999300 *653 $aautonomy$9eng$_129250200 *653 $aemployee collaboration$9eng$_146999400 *653 $arelational trust$9eng$_146999500 *653 $arole clarity$9eng$_146999600 *700 $aBrandmo, Christian$4aut$uUniversitetet i Oslo, Institutt for lærerutdanning og skoleforskning$_146999700 *700 $aTiplic, Dijana;$4aut;$uUniversitetet i Oslo, Institutt for lærerutdanning og skoleforskning$_146999800 *773 $tScandinavian journal of organizational psychology [elektronisk ressurs]$gVol. 8, nr. 2 (2016)$x1891-473X *8564 $uhttp://sjop.no/index.php/sjop/article/view/398 *999 $z1600605128$anorart:1600605128 ^