Samfunnsfagets demokratioppdrag i fremtidens skole : en undersøkelse av samfunnsfaglæreres opplevelse av fagets rammebetingelser og Ludvigsen-utvalgets utredninger
Janicke Heldal Stray
Artikkel Bokmål
*0011240001 *008160331s2015 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a300.712481 *100 $aStray, Janicke Heldal$4aut$_134754200 *245 $aSamfunnsfagets demokratioppdrag i fremtidens skole$ben undersøkelse av samfunnsfaglæreres opplevelse av fagets rammebetingelser og Ludvigsen-utvalgets utredninger *300 $aS. 460-471 : port. *500 $aVitenskapelig artikkel *650 $ademokrati$2norart$_11703800 *650 $arammebetingelser$9nor$2norart$_140058200 *650 $asamfunnsfag$9nor$2norart$_129927800 *650 $aundervisning$2norart$_10435100 *650 $avideregående skoler$9nor$2norart$_128923200 *700 $aSætra, Emil$4aut$_145780900 *773 $tNorsk pedagogisk tidsskrift$gÅrg. 99, nr. 6 (2015)$x0029-2052$w(NO-LaBS)902099(tnr) *8564 $uhttps://www.idunn.no/npt/2015/06/samfunnsfagets_demokratioppdrag_i_fremtidens_skole_-_en_und *999 $z1600593638$anorart:1600593638 ^