*0011226201 *008150527s2015 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a371.12 *100 $aMosvold, Reidar$4aut$uUniversitetet i Stavanger, Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk$_129773500 *245 $aKartlegging av læreres kunnskap er ikke enkelt *300 $a16 s. *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aKartlegging$2norart$_95979300 *650 $aKunnskap$2norart$_12570400 *650 $aMatematikk$2norart$_10568000 *650 $alærere$2norart$_18916200 *653 $ainstruments$9eng$_142664300 *653 $amathematical knowledge for teaching$9eng$_132347900 *653 $ameasurement$9eng$_131996800 *653 $amultiple-choice items$9eng$_144305400 *700 $aFauskanger, Janne$4aut$uUniversitetet i Stavanger, Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk$_129773400 *773 $tActa didactica Norge [elektronisk ressurs]$gVol. 9, nr. 1 (2015)$x1504-9922 *8564 $uhttps://doi.org/10.5617/adno.1395 *999 $z1500579768$anorart:1500579768 ^