Skjønnlitteratur i klasserommet : skandinavisk forskning og didaktiske implikasjoner
Kari Anne Rødnes
Artikkel Bokmål
*0011208612 *008140716s2014 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a807.1 *100 $aRødnes, Kari Anne$4aut$uUniversitetet i Oslo, Institutt for lærerutdanning og skoleforskning$_142564200 *245 $aSkjønnlitteratur i klasserommet$bskandinavisk forskning og didaktiske implikasjoner *300 $a17 s. *500 $aVitenskapelig artikkel *5208 $aInneholder sammendrag *650 $adidaktikk$2norart$_12884100 *650 $aforskning$9nor$2norart$_128602600 *650 $agrunnskoler$2norart$_46001800 *650 $anorskfaget$9nor$2norart$_129088900 *650 $askjønnlitteratur$2norart$_10078200 *650 $aundervisning$2norart$_10435100 *650 $aungdomsskoler$2norart$_79110600 *650 $avideregående skoler$9nor$2norart$_128923200 *773 $tActa didactica Norge [elektronisk ressurs]$gVol. 8, nr. 1 (2014)$x1504-9922 *8564 $uhttps://doi.org/10.5617/adno.1097 *999 $z1400562136$anorart:1400562136 ^