Forståelser av gode overganger og opplevelse av sammenheng mellom barnehage, skole og skolefritidsordning
Hilde Dehnæs Hogsnes
Artikkel Bokmål
*0011206022 *008140526s2014 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a305.231 *100 $aHogsnes, Hilde Dehnæs$4aut$uHøgskolen i Buskerud og Vestfold, Institutt for pedagogikk$_132369900 *245 $aForståelser av gode overganger og opplevelse av sammenheng mellom barnehage, skole og skolefritidsordning *300 $a[24 sider] *500 $aVitenskapelig artikkel *5208 $aInneholder sammendrag *650 $abarnehager$9nor$2norart$_129098700 *650 $abarneskoler$9nor$2norart$_129651600 *650 $agrunnskoler$2norart$_46001800 *650 $aoverganger$2norart$_97864700 *650 $askolefritidsordning (SFO)$9nor$2norart$_129726900 *700 $aMoser, Thomas$4aut$uHøgskolen i Buskerud og Vestfold, Institutt for praktisk-estetiske fag$_132886300 *773 $tNordisk barnehageforskning [elektronisk ressurs]$gVol. 7 (2014)$x1890-9167 *8564 $uhttps://journals.hioa.no/index.php/nbf/article/view/625 *999 $z1400559527$anorart:1400559527 ^