Elevsamtaler i videregående skole - hvordan husker elever dem i ettertid?
Reidun Tangen
Artikkel Bokmål
*0011204689 *008140425s2014 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a371.102 *100 $aTangen, Reidun$4aut$uUniversitetet i Oslo, Institutt for spesialpedagogikk$_131329500 *245 $aElevsamtaler i videregående skole - hvordan husker elever dem i ettertid? *300 $aS. 25-37 : port. *500 $aVitenskapelig artikkel *650 $aelevsamtaler$9nor$2norart$_133702600 *650 $avideregående skoler$9nor$2norart$_128923200 *700 $aTheie, Steinar$4aut$uUniversitetet i Oslo, Institutt for spesialpedagogikk$_131136300 *773 $tPsykologi i kommunen$gÅrg. 49, nr. 2 (2014)$x1892-3364$w(NO-LaBS)925283(tnr) *999 $z1400558189$anorart:1400558189 ^