Ungdomsskoleelever med lett utviklingshemning : inkludering og betydningen av jevnaldrenderelasjoner
Hanne Marie Høybråten Sigstad
Artikkel Bokmål
*0011196072 *008131216s2013 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a616.8914 *100 $aSigstad, Hanne Marie Høybråten$4aut$uUniversitetet i Oslo, Institutt for spesialpedagogikk$_130956100 *245 $aUngdomsskoleelever med lett utviklingshemning$binkludering og betydningen av jevnaldrenderelasjoner *246 $a[Lightly mentally impaired secondary school students. Inclusion and the meaning of relationships] *300 $aS. 17-32 : port. *500 $aVitenskapelig artikkel *650 $aRelasjoner$2norart$_11753000 *650 $apsykisk utviklingshemmede$9nor$2norart$_128796100 *653 $amentally impaired$9eng$_141215800 *653 $arelationships$9eng$_134544100 *773 $tPsykologi i kommunen$gÅrg. 48, nr. 6 (2013)$x1892-3364$w(NO-LaBS)925283(tnr) *999 $z1300549508$anorart:1300549508 ^