Hvordan øke læringsutbyttet fra forelesninger med begrensede ressurser?
Jan Ketil Rød
Artikkel Bokmål
*0011174641 *008130116s2012 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a378 *100 $aRød, Jan Ketil$4aut$uNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet (NTNU), Geografisk institutt : jan.rod@svt.ntnu.no$_130945200 *245 $aHvordan øke læringsutbyttet fra forelesninger med begrensede ressurser? *300 $aS. [43]-56 : ill. *500 $aVitenskapelig artikkel *5208 $aInneholder sammendrag *650 $aHøyere utdanning$2norart$_16924700 *650 $aKvalitet$2norart$_25298200 *650 $aStudier$2norart$_75357400 *773 $tUniped [elektronisk ressurs] : tidsskrift for universitets- og høgskolepedagogikk$gVol. 35, nr. 3 (2012)$x1893-8981 *8564 $uhttp://www.idunn.no/uniped/2012/03/hvordan_oeke_laeringsutbyttet_fra_forelesninger_med_begrensed *999 $z1300527916$anorart:1300527916 ^