Service og kundebehandling i reiselivsnæringen
Eli Fiske Antonsen og Kjell-Are HansenAntonsen, Eli Fiske
Bok Bokmål utgitt 1994
Ledig
- Automatlager: 3 av 3 ledig
*001116885 *00520231222041032.0 *007cr *007ta *008150304s1994 no# 000 0 nob *00901638cam a2200421 c 4500 *015 $a9710536$2nbf *019 $bl *020 $a8200413861$qh.$cNkr 208.00 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999420134094702201 *035 $a(NO-LaBS)1881175(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)100388205 *035 $a(NO-TrBIB)942013409 *035 $a942013409-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *042 $anorbibl *044 $cno *080 $a338.48 *08274$a338.4791$qNO-OsNB$24/nor *084 $aNb 107$2ubtkl/2 *1001 $aAntonsen, Eli Fiske$d1944-$0(NO-TrBIB)90766557$_20973400 *24510$aService og kundebehandling i reiselivsnæringen$cEli Fiske Antonsen og Kjell-Are Hansen *250 $a2. utg. *260 $aOslo$bUniversitetsforl.$c1994 *300 $a175 s.$bill. *500 $a1. utg. 1991 *500 $aOpplagshistorikk: 2. oppl. 1996; 4. oppl. 1999; 5. oppl. 2000 *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-02-17 *650 7$aReiselivsnæring$0(NO-TrBIB)HUME07760$2humord$_262878100 *653 $asamfunnsøkonomi$abedriftsøkonomi$areiseliv$atjenesteyting$aservice$akundebehandling$alærebøker$_32779900 *7001 $aHansen, Kjell-Are$d1954-$0(NO-TrBIB)90547510$_20973600 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2008011800060$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=8200413861 *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9788200413868 *901 $a90 *913 $aNorbok$bNB *960 $al *999 $aoai:nb.bibsys.no:999420134094702202$b2021-11-14T19:49:44Z$z999420134094702202 ^