Diskursteoriens differensiering: Hvorfor Habermas' diskursetikk ikke er en etisk teori
Øystein Lundestad
Artikkel Bokmål
*0011154433 *008120223s2011 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a193 *100 $aLundestad, Øystein$4aut$_136768400 *245 $aDiskursteoriens differensiering: Hvorfor Habermas' diskursetikk ikke er en etisk teori *300 $aS. 278-294, 327 : ill. *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *600 $aHabermas, Jürgen$_63205400 *650 $adiskursetikk$9nor$2norart$_136768500 *653 $aHabermas$9eng$_129656800 *653 $adiscourse ethics$9eng$_130980700 *653 $adiscourse theory$9eng$_136768600 *653 $aethics$9eng$_128613600 *653 $amorality$9eng$_130743100 *653 $apractical philosophy$9eng$_132072600 *653 $aright$9eng$_136768700 *653 $athe institutionalisation of law$9eng$_136768800 *773 $tNorsk filosofisk tidsskrift$gÅrg. 46, nr. 4 (2011)$x0029-1943$w(NO-LaBS)397547(tnr) *8564 $uhttp://www.idunn.no/ts/nft/2011/04/art04 *999 $z1200507645$anorart:1200507645 ^