Bruk pressen : håndbok i hvordan din bedrift kan få positiv medieomtale, og unngå negativ oppmerksomhet
Anders CappelenCappelen, Anders W.
Bok Bokmål utgitt cop. 1998
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
*001111597 *00520230401115747.0 *007cr *007ta *008150724s1998 no# 000 0 nob *00901740cam a2200481 c 4500 *015 $a0105733$2nbf *019 $bl *020 $a8290448007$qh. *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999804335844702201 *035 $a(NO-LaBS)618584(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)101899270 *035 $a(NO-TrBIB)980433584 *035 $a980433584-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *042 $anorbibl *044 $cno *060 4$aHM 1013 *080 $a070$2UDC Medium edition *080 $a070.4 *080 $a07:65.012.45 *080 $a659.2 *080 $a659.3 *08204$a659.2$223 *08274$a659.2$25/nor *08274$a659.2$qNO-OsNB$24/nor *0830 $a302.232$223 *1001 $aCappelen, Anders W.$d1959-$0(NO-TrBIB)90935430$_31999100 *24510$aBruk pressen :$bhåndbok i hvordan din bedrift kan få positiv medieomtale, og unngå negativ oppmerksomhet$cAnders Cappelen *250 $a[2. utg.] *260 $aOslo$bInfoFokus$ccop. 1998 *300 $a436 s.$bill. *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2015-11-05 *650 7$aNorge$aordnok$_123914400 *650 7$aVeiledninger$2ordnok$_185649000 *650 7$ainformasjonsvirksomhet$2ordnok$_185622000 *650 7$amassemedier$2ordnok$_185622200 *653 $anæringsliv$ainformasjon$apressemeldinger$aintervju$apublic$arelations$ainformasjonsarbeid$abedriftsøkonomi$apr$amedieomtale$amediekontakt$asamfunnskontakt$amassemedier$apresse$akommunikasjon$abedriftsledelse$amassemedia$ainformasjonsteknologi$amedia$ainformasjonsteknikk$_31999200 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2010081808002$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a90 *913 $aNorbok$bNB *991 $avolumes$_10052300 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999804335844702202$b2021-11-14T19:49:20Z$z999804335844702202 ^