Reklame. 2.
Truls Helweg, Trond Høiås, Hilde Britt S. MellbyeHelweg, Truls · Bok · Bokmål · utgitt 1999
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*001108062 *00520231228055440.0 *007cr *007ta *008130717s1999 no# 000 u nob d *00901520cam a2200385 c 4500 *019 $bl *020 $a8202170710$qh. *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999913634504702201 *035 $a(NO-LaBS)4563737(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)100635113 *035 $a(NO-TrBIB)991363450 *035 $a(WOACT)0000019416 *035 $a991363450-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *044 $cno *080 $a659.1$2UDC Medium edition *084 $aNb 28$2ubtkl/2 *1001 $aHelweg, Truls$d1940-2011$0(NO-TrBIB)99012365$_31461300 *24510$aReklame$cTruls Helweg, Trond Høiås, Hilde Britt S. Mellbye$n2 *250 $aBokmål[utg. i.e. Fellesutg. bokmål/nynorsk] *260 $a[Oslo]$bCappelen$c1999 *300 $a190 s.$bill. *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-03-16 *588 $aKatalogisert etter omslag *653 $akommunikasjon$aforbrukeradferd$astrategi$amarkedsplanleggingreklame$areklame$avideregående$alærebøker$_31461400 *7001 $aHøiås, Trond$0(NO-TrBIB)90796072$_31461500 *7001 $aMellbye, Hilde Britt S.$0(NO-TrBIB)99012364$_31461600 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2010030404042$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=8202170710 *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9788202170714 *901 $a80 *913 $aNorbok$bNB *960 $al$9LOCAL *991 $avolumes$_10052300 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999913634504702202$b2021-11-14T19:49:03Z$z999913634504702202 ^