Student perceptions of classroom feedback
Siv M. Gamlem and Kari SmithHar overordnet post
Gamlem, Siv Therese Måseidvåg Artikkel Engelsk utgitt 2014
Gamlem, Siv Therese Måseidvåg Artikkel Engelsk utgitt 2014
*0011061401 *00520190130110424.0 *007ta *008141017s2014 xx# 000 u eng d *00900957caa a2200205 c 4500 *019 $bk *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)991419000754702201 *035 $a(NO-TrBIB)141900075 *035 $a141900075-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *1001 $aGamlem, Siv Therese Måseidvåg$d1966-$0(NO-TrBIB)5086816$4aut$_38063200 *24510$aStudent perceptions of classroom feedback$cSiv M. Gamlem and Kari Smith *260 $c2014 *300 $aS. 163-182$btab., diagr. *500 $aOgså utgitt som tidssskriftartikkel: S. 150-169 -- I: Assessment in education : principles, policy and practice ; ISSN 0969-594X . - 20(2013)2 *7001 $aSmith, Kari$d1949-$0(NO-TrBIB)9040772$4aut$_48114300 *7730 $aGamlem, Siv Therese Måseidvåg, 1966-$tTilbakemelding som støtte for læring på ungdomssteget$dStavanger : Universitetet i Stavanger, Det humanistiske fakultet, 2014$z9788276445596$w991416051464702201 *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:991419000754702202$b2021-11-01T03:20:29Z$z991419000754702202 ^