Å skape meiningsfulle samanhengar for læring
Torhild HøydalsvikHar overordnet post
Høydalsvik, Torhild Erika Lillemark Artikkel Nynorsk utgitt 2014
Høydalsvik, Torhild Erika Lillemark Artikkel Nynorsk utgitt 2014
*0011059695 *00520190130110421.0 *007ta *008140422s2014 xx# f 000 u nno d *00900976caa a2200229 c 4500 *019 $bk *0247 $a2427$2itar *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)991419918954702201 *035 $a(NO-TrBIB)141991895 *035 $a141991895-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *1001 $aHøydalsvik, Torhild Erika Lillemark$d1958-$0(NO-TrBIB)7057587$4aut$_53050000 *24510$aÅ skape meiningsfulle samanhengar for læring$cTorhild Høydalsvik *260 $c2014 *300 $aS. 185-196 *5050 $aBakgrunn for tverrfagleg arbeid. -- Der er intet så praktisk som en god teori. -- Tidlegare erfaringar for framtidig arbeid. -- Koherens som samanheng. -- Andre perspektiv på meiningsskaping. -- Meiningsskaping. -- Koherens i barnehagelærarutdanninga. -- Samanheng og læring *7730 $tPå kryss og tvers$dOslo : Universitetsforl., cop. 2014$z9788215022963$w991418517084702201 *901 $a80 *914 $aScientific *915 $a1 *999 $aoai:nb.bibsys.no:991419918954702202$b2021-11-01T03:20:23Z$z991419918954702202 ^