Observatør eller aktør? : en studie av læreres bruk av nettbasert veiledning
Øystein LundHar overordnet post
Lund, Øystein Artikkel Bokmål utgitt 2009
Lund, Øystein Artikkel Bokmål utgitt 2009
*0011041680 *00520190130102906.0 *007ta *008120416s2009 xx# 000 u nob d *00900668caa a2200181 c 4500 *019 $bk *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990924020974702201 *035 $a(NO-TrBIB)092402097 *035 $a092402097-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *1001 $aLund, Øystein$d1959-$0(NO-TrBIB)5094626$_69742100 *24510$aObservatør eller aktør? :$ben studie av læreres bruk av nettbasert veiledning$cØystein Lund *260 $c2009 *300 $aS. 76-90$bill. *7730 $tPedagogiske utfordringer i et fenomenologisk perspektiv$d[Bodø] : Profesjonshøgskolen, 2009$z9788273145871$w990923787304702201 *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:990924020974702202$b2021-11-01T03:19:03Z$z990924020974702202 ^