Lærerstyrt kateterundervisning fremdeles dominerende? Aktivitets- og arbeidsreformer i norske klasserom etter Reform 97
Kirsti KletteHar overordnet post
Klette, Kirsti Artikkel Bokmål utgitt 2004
Klette, Kirsti Artikkel Bokmål utgitt 2004
*0011029879 *00520190130100316.0 *007ta *008150915s2004 xx# 000 u nob d *00900678caa a2200181 c 4500 *019 $bk *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990412448344702201 *035 $a(NO-TrBIB)041244834 *035 $a041244834-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *1001 $aKlette, Kirsti$d1955-$0(NO-TrBIB)90799277$_63179200 *24510$aLærerstyrt kateterundervisning fremdeles dominerende? Aktivitets- og arbeidsreformer i norske klasserom etter Reform 97$cKirsti Klette *260 $c2004 *300 $as. 21-37 *7730 $tFag og arbeidsmåter i endring?$dOslo : Universitetsforl., cop. 2004$z9788215004457$z8215004458$w990315687774702201 *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:990412448344702202$b2021-11-01T03:16:30Z$z990412448344702202 ^