Et forsøk på å forstå komponisters bruk av informasjonsteknologi i et relasjonelt didaktisk perspektiv
Petter DyndahlHar overordnet post
Dyndahl, Petter Artikkel Bokmål utgitt 1995
Dyndahl, Petter Artikkel Bokmål utgitt 1995
*0011016103 *00520190130103723.0 *007ta *008120425s1995 xx# 000 u nob d *00900799caa a2200193 c 4500 *019 $bk *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)991028186904702201 *035 $a(NO-TrBIB)10281869x *035 $a10281869x-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *1001 $aDyndahl, Petter$d1957-$0(NO-TrBIB)90225098$_15299500 *24510$aEt forsøk på å forstå komponisters bruk av informasjonsteknologi i et relasjonelt didaktisk perspektiv$cPetter Dyndahl *260 $c1995 *300 $aS. 116-128 *7730 $tNordisk musikkpedagogisk forskning$dOslo : Norges musikkhøgskole, 1995$z8278530017$w999600980464702201 *7760 $tEt forsøk på å forstå komponisters bruk av informasjonsteknologi i et relasjonelt didaktisk perspektiv$w991028187034702201 *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:991028186904702202$b2021-10-31T03:14:19Z$z991028186904702202 ^