*00199693
*00520230312121617.0
*007cr
*007ta
*008150305s1982 xx# 000 u nob d
*00901082cam a2200289 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)998870340984702201
*035 $a(NO-LaBS)13897955(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)13143862x
*035 $a(NO-TrBIB)887034098
*035 $a887034098-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*080 $a371.671.11
*084 $aPd 34(Jc 3)$2ubtkl/2
*1001 $aBjørndal, Bjarne$d1922-$0(NO-TrBIB)90124691$_24712100
*24513$aEt studium i lærebøkenes didaktikk$cved Bjarne Bjørndal
*260 $aOslo$bPedagogisk forskningsinstitutt, Universitetet i Oslo$c1982
*300 $a209 s.
*4901 $aLærebøkene og skolens innhold. Rapport$v1
*504 $aBibliografi: s. 174-209.
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2013-03-11
*653 $alærebøker$atekster$afagdidaktikk$_30177000
*830 0$aLærebøkene og skolens innhold. Rapport$v1$_28576600
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2013031106152$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:998870340984702202$b2021-11-14T19:48:23Z$z998870340984702202
^