Kundebehandling : kommunikasjon, service og samarbeid i apotek
Egon H. VifladtVifladt, Egon H.
Bok Bokmål utgitt c1996
Ledig
- Automatlager: 3 av 3 ledig
Logg inn for flere valg
*001986259 *00520250613140945.0 *007cr *007ta *008150402s1996 no 000 u nob *00901078cam a2200289 c 4500 *019 $bl *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999622857734702201 *035 $a(NO-LaBS)14388043(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)101247516 *035 $a(NO-TrBIB)962285773 *035 $a962285773-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *080 $a614.27 *080 $a615.1 *1001 $aVifladt, Egon H.$d1944-$0(NO-TrBIB)90106562$_31466700 *24510$aKundebehandling :$bkommunikasjon, service og samarbeid i apotek$cEgon H. Vifladt *250 $a2. utg. *260 $aOslo$bNorges apotekerforenings teknikeropplæring i apotek$cc1996 *300 $a164 s.$bfig. *500 $a"NAFTA-nr 100" - Omslagets 4. side *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-06-09 *650 2$aEducation, Pharmacy$_25269400 *7102 $aNorges apotekerforenings teknikeropplæring i apotek$0(NO-TrBIB)90959341$_55128800 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2008062000031$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999622857734702202$b2021-11-14T21:13:33Z$z999622857734702202 ^