*001927356
*00520250613133844.0
*007cr
*007ta
*008140912s1991 no 000 u nob
*00901379cam a2200373 c 4500
*019 $bl
*020 $a8241103255
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999112316684702201
*035 $a(NO-LaBS)14728168(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)122603575
*035 $a(NO-TrBIB)911231668
*035 $a911231668-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*080 $a362
*080 $a614.2(481)
*080 $a658.62
*1001 $aFalkum, Eivind$d1952-$0(NO-TrBIB)90159543$_13448300
*24513$aEn modell for kvalitetssikring i helsevesentet$cEivind Falkum
*260 $aOslo$bSenter for industriforskning$c1991
*300 $a8, [19] bl.
*4900 $aRapport / Senter for industriforskning$v891102-3
*500 $a"Forslaget bygger på prosjektet Fra klage til kvalitet"
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2012-08-31
*650 2$aHealth Services$_11146900
*650 2$aOrganization and administration$_10698400
*650 2$aPatients$_11165300
*650 2$aQuality assurance, health care$_13842700
*650 2$aQuality of Health Care$_11664600
*653 $ahelsevesen$akvalitetssikring$apasientklager$aorganisasjonslæring$ahelsetjeneste$_117890400
*7102 $aFra klage til kvalitet (prosjekt)$0(NO-TrBIB)90550876$_14220300
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2012083108065$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999112316684702202$b2021-11-14T21:00:48Z$z999112316684702202
^