Markedskommunikasjon : noen tenkemodeller
Stein BråtenBråten, Stein
Bok Bokmål utgitt 1966
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
Logg inn for flere valg
*001919591 *00520230312150119.0 *007cr *007ta *008131107s1966 no# 000 0 nob d *00900962cam a2200289 c 4500 *015 $a6600630$2nbf *019 $bl *020 $cNkr 30.00 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999008818954702201 *035 $a(NO-LaBS)405797(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)133361217 *035 $a(NO-TrBIB)900881895 *035 $a900881895-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *044 $cno *08274$a658.8$qNO-OsNB$22/nor *084 $aU 13a$2oosk *1001 $aBråten, Stein$d1934-2024$0(NO-TrBIB)90250301$_39560400 *24510$aMarkedskommunikasjon :$bnoen tenkemodeller$cStein Bråten *260 $aOslo$bInstitutt for markedsføring$c1966 *300 $aVII, 156 bl.$bfig.$c4° *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2013-10-18 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2013101808007$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *913 $aNorbok$bNB *999 $aoai:nb.bibsys.no:999008818954702202$b2021-11-14T20:59:51Z$z999008818954702202 ^