
Spesialundervisning : ei innføring
Peder HaugHaug, Peder · Bok · Nynorsk · utgitt [2021]
Ikke ledig
Logg inn for flere valg
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*001915166 *00520230307092646.0 *007ta *008201111s2021 no e 00 0 nno *00903205nam a2200409 c 4500 *019 $bl *020 $a978-82-340-0239-7$qheftet *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999921245384502201 *035 $a(NO-LaBS)12906064(bibid) *040 $aNO-OsNB$bnob$dNO-VoHVB$erda *08204$a371.9$223/nor$qNO-OsNB *1001 $aHaug, Peder$d1947-$0(NO-TrBIB)90074125$4aut$_11657900 *24010$aSpesialundervisning$lNorsk$_116606600 *24510$aSpesialundervisning :$bei innføring$cPeder Haug *264 1$aOslo$bDet norske samlaget$c[2021] *300 $a173 sider$c24 cm *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *50500$aInnleiing. -$tUtfordringa i opplæring. -$tUtviklinga i tilbodet for elevar med spesialpedagogiske behov. -$tInkludering som ideal og spesialundervisning. -$tSpesialundervisning og tilpassa opplæring. -$tKvalitetane ved spesialundervisninga. -$tDei vidare utfordringane . -$gReferansar. -$gRegister. *520 $aKva treng lærarar å vite om spesialundervisning? Kva handlar spesialundervisninga om, og korleis fungerer ho?Boka gir eit historisk overblikk over spesialundervisninga, korleis ho blei til, kva formål ho har, og korleis organiseringa har endra seg. Forfattaren tek utgangspunkt i komplementaritetsteorien, som går ut på at når den ordinære opplæringa er god, er behovet for spesielle tiltak lite, medan behovet for spesielle tiltak aukar når den ordinære opplæringa er mindre god. Studentane får ei innføring i kva teoretisk grunnsyn spesialundervisninga byggjer på, og korleis dette har endra spesialundervisninga over tid. Vidare går forfattaren gjennom kva vi veit om korleis spesialundervisninga fungerer i dag, kva vi veit om dei elevane som får spesialundervisning, og om utbytet for elevane.Boka er skriven spesielt for lærarstudentar og lærarar.$cForlaget *650 7$aInkludering$0(NO-TrBIB)HUME23482$2humord$_185750900 *650 7$aSpesialpedagogikk$0(NO-TrBIB)HUME11885$2humord$_185482800 *650 7$aSpesialpedagogikk$2bokbas$9nno$_188536300 *650 7$aSpesialpedagogikk$2bokbas$9nob$_188536400 *650 7$aSpesialundervisning$0(NO-TrBIB)HUME24850$2humord$_185473900 *650 7$aTilpasset opplæring$0(NO-TrBIB)HUME26137$2humord$_185474000 *7001 $aHaug, Peder$d1947-$tSpesialundervisning$lNorsk$_116606700 *77608$aHaug, Peder$tSpesialpedagogikk$z978-82-340-0240-3$w999921211636702201 *77608$aHaug, Peder$tSpesialpedagogikk$z978-82-340-0240-3$w999921211636802201 *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9788234002397 *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/large/7/9/9788234002397.jpg$qimage/jpeg *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/small/7/9/9788234002397.jpg$qimage/jpeg *85642$3Originalt bilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/original/7/9/9788234002397.jpg$qimage/jpeg *85642$asamlaget.no$3Forlagets beskrivelse (kort)$uhttps://samlaget.no/products/spesialundervisning$qtext/html$nSamlaget. - Oslo *913 $aNorbok$bNB *999 $aoai:nb.bibsys.no:999920114099802202$b2021-12-06T03:26:49Z$z999920114099802202 ^