*001908712
*00520250613113856.0
*007cr
*007ta
*008140307s2000 no 000 u eng d
*00901177cam a2200277 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990011738044702201
*035 $a(NO-LaBS)13683753(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)001173804
*035 $a(NO-TrBIB)100735487
*035 $a001173804-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aHaanæs, Knut$0(NO-TrBIB)90345352$_36276900
*24510$aLinking intangible resources and competition$cKnut Haanæs and Øystein Fjeldstad
*260 $aSandvika$bHandelshøyskolen BI$c[2000]
*300 $aS. 52-62$bill.
*4901 $aSærtrykk / Handelshøyskolen BI$vnr 15/2000
*500 $aSærtrykk av: European management journal, 18(2000)nr 1
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-03-29
*653 $abiserie$akompetanse$aintellektuell$akapital$_115934500
*7001 $aFjeldstad, Øystein D.$d1957-$0(NO-TrBIB)90798748$_18584500
*830 0$aSærtrykk (Handelshøyskolen BI : 1994-2005 : trykt utg.)$vnr 15/2000$w999417540904702201$_13785300
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2010031006034$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990011738044702202$b2021-11-14T20:58:43Z$z990011738044702202
^