In search of new business
skrevet av Arne Carlsen, Liisa VälikangasInngår i serie: KUNNE særtrykk (06/99)
Carlsen, Arne Bok Engelsk utgitt [1999]
Carlsen, Arne Bok Engelsk utgitt [1999]
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
Logg inn for flere valg
*001878317 *00520250613114718.0 *007cr *007ta *008130129s1999 no 000 0 eng *00901114cam a2200277 c 4500 *019 $bl *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990219276344702201 *035 $a(NO-LaBS)14448801(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)021927634 *035 $a(NO-TrBIB)100577148 *035 $a021927634-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *1001 $aCarlsen, Arne$d1964-$0(NO-TrBIB)4049073$_23740300 *24510$aIn search of new business$cskrevet av Arne Carlsen, Liisa Välikangas *260 $a[Trondheim]$b[SINTEF, Tekologiledelse]$c[1999] *300 $a20 s.$bfig. *4901 $aKUNNE særtrykk$v06/99 *500 $aSINTEF report : STF38 S00917 *500 $aUndertittel på omslaget: Knowledge vectors and the dynamics of organizational attention *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-02-25 *7001 $aVälikangas, Liisa$0(NO-TrBIB)90927883$_65036100 *830 0$aKUNNE særtrykk (trykt utg.)$v06/99$w990107954724702201$_23740400 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2010022504059$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:990219276344702202$b2021-11-14T20:56:03Z$z990219276344702202 ^