*001842194
*00520230401102416.0
*007cr
*007ta
*008140821s1963 no# 000 0 nob d
*00901168cam a2200301 c 4500
*015 $a6302461$2nbf
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999725854004702201
*035 $a(NO-LaBS)14950662(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)143247387
*035 $a(NO-TrBIB)972585400
*035 $a972585400-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*08274$a338.5$qNO-OsNB$22/nor
*1001 $aHagen, Ole$d1921-$0(NO-TrBIB)90051607$_21075600
*24510$aMomenter til innkjøpets pristeori$cav Ole Hagen
*260 $aBergen$bNorges handelshøyskole. Samfunnsøkonomisk institutt$c1963
*300 $a57 bl.$bfig.$c4°
*4901 $aSkrifter / Norges Handelshøyskole, Samfunnsøkonomisk institutt
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2014-08-21
*7102 $aNorges handelshøyskole$bSamfunnsøkonomisk institutt$0(NO-TrBIB)90175747$_14977100
*830 0$aSkrifter / Norges Handelshøyskole, Samfunnsøkonomisk institutt$_14977200
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2014070405077$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*913 $aNorbok$bNB
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999725854004702202$b2021-11-14T20:53:35Z$z999725854004702202
^