*001842135
*00520250613140616.0
*007ta
*008020228s1995 no 000 0 eng
*00901291cam a2200277 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999605347094702201
*035 $a(NO-LaBS)14565671(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)960534709
*035 $a960534709-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*084 $aJc 24$2ubtkl/2
*084 $aRi$2knt
*1001 $aSjøholt, Peter$d1925-$0(NO-TrBIB)90060016$_18085200
*24514$aThe city of Bergen :$bimage and marketing$cPeter Sjøholt
*260 $aBergen$bInstitutt for geografi, NHH og UIB$c1995
*300 $aS. 453-468$bkart
*4901 $aGeografi i Bergen. Serie A. Meddelelser fra Institutt for geografi - Bergen$v217
*500 $aSærtrykk av: Managing and marketing of urban development and urban life / Gerhard O. Braun (ed.). - Berlin : Dietrich Reimer Verlag, 1994
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2017-04-03
*588 $aKatalogisert etter omslag
*653 $ageografi$amarkedsføring$arestrukturering$aindustri$_110502500
*830 0$aGeografi i Bergen (trykt utg.)$nSerie A$pMeddelelser fra Institutt for geografi - Bergen$x0806-671x$v217$w999601699974702201$_34365700
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2017040348220$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999605347094702202$b2021-11-14T20:53:35Z$z999605347094702202
^