*00184142
*00520230227155516.0
*007cr
*007ta
*008150925s2000 no# 000 u eng d
*00901488cam a2200313 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990018552124702201
*035 $a(NO-LaBS)15178074(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)001855212
*035 $a(NO-TrBIB)09292817x
*035 $a001855212-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*1001 $aLindberg, Frank$0(NO-TrBIB)90585597$_25034400
*24514$aThe consumption of a tourist attraction :$ba modern, post-modern and existensial[sic] encounter perspective$cØystein Jensen and Frank Lindberg
*260 $aBodø$bHøgskolen i Bodø, Siviløkonomutdanningen$c[2000]
*300 $aS. [213-238]$bfig.
*4901 $aReprint / Siviløkonomutdanningen i Bodø$vnr 7/2000
*500 $aSærtrykk av: Interpretive consumer research / Suzanne C. Beckmann & Richard H. Elliott (editors). - Copenhagen : Handelshøjskolens Forlag, 2000
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-08-13
*588 $aKatalogisert etter omslag
*653 $aforbruk$aturisme$aattraksjoner$_27838600
*7001 $aJensen, Øystein$0(NO-TrBIB)90218322$_27838700
*7402 $aA modern, post-modern and existential encounter perspective
*830 0$aReprint (Siviløkonomutdanningen i Bodø : trykt utg.)$x0806-8828$vnr 7/2000$w999605073884702201$_10671700
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009072201022$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990018552124702202$b2021-11-14T19:47:03Z$z990018552124702202
^