*001825098
*00520250613115016.0
*007ta
*008150326s2002 no 000 u eng
*00901284cam a2200253 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990303006144702201
*035 $a(NO-LaBS)13831892(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)030300614
*035 $a030300614-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*1001 $aKleppe, Ingeborg Astrid$0(NO-TrBIB)90153408$_29255400
*24510$aCountry images in marketing strategies :$bconseptual issues and an empirical Asian illustration$cby Ingeborg Astrid Kleppe, Nina M. Iversen, Inger G. Stensaker
*260 $aBergen$bInstitute for Research in Economics and Business Administration$c2002
*300 $aBl. 61-74$bfig.
*4901 $aReprint / Institute for Research in Economics and Business Administration$vno. 42/02
*500 $aSærtrykk av: Journal of brand management, vol. 10(2002)no. 1
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2016-07-15
*7001 $aIversen, Nina M.$0(NO-TrBIB)90856432$_14443900
*7001 $aStensaker, Inger G.$d1966-$0(NO-TrBIB)90953063$_19254500
*830 0$aSærtrykk (Samfunns- og næringslivsforskning : trykt utg.)$x1503-612x$vno. 42/02$w990227523664702201$_14294600
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2016071508029$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990303006144702202$b2021-11-14T20:52:29Z$z990303006144702202
^