*001812956
*00520250613135228.0
*007cr
*007ta
*008140409s1994 no 000 0 nob d
*00901390cam a2200337 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999415198724702201
*035 $a(NO-LaBS)20626900(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)09353387x
*035 $a(NO-TrBIB)941519872
*035 $a941519872-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*080 $a339.13.01
*080 $a339.13.012:637.5(481)
*080 $a637.5
*080 $a663
*080 $a663/664(481)
*080 $a664
*08274$a338.47664$25/nor
*1001 $aBorch, Odd Jarl$d1955-$0(NO-TrBIB)90089219$_19453100
*245 $aMarkeder i omstilling : en studie av konkurransestrategi i den norske kjøttvareindustrien
*260 $aBodø$bNordlandsforskning$c1994
*300 $aIII, 30 s.$btab.
*490 $aMarkets in transition
*500 $aNorsk sammendrag av: Markets in transition
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-09-29
*653 $anæringsmiddelindustri$akjøttvareindustri$abedriftsstrategier$_108073400
*800 $aBorch, Odd Jarl, 1955-$tMarkets in transition$w(NO-LaBS)423704(tnr)$_172217000
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009092900023$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999415198724702202$b2021-11-14T20:51:43Z$z999415198724702202
^