*001802692
*00520250613141310.0
*007cr
*007ta
*008110826s1998 no 000 u nob d
*00901088cam a2200265 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999807533924702201
*035 $a(NO-LaBS)14189546(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)100097774
*035 $a(NO-TrBIB)980753392
*035 $a980753392-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aBiong, Harald$d1942-$0(NO-TrBIB)90564228$_18179300
*24510$aLæring i organisasjoner og betydning for relasjonsmarkedsføring$cav Harald Biong
*260 $aSandvika$bNorwegian Institute for Research in Marketing$c1998
*300 $a15 bl.$bfig.
*4901 $aWorking paper series NiM$vWP 98-02
*500 $aNotat utarbeidet for NiMs Relasjonsforum, oktober 1995
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-12-14
*588 $aKatalogisert etter omslag
*830 0$aWorking paper series NiM (trykt utg.)$x0805-942x$vWP 98-02$w999109453904702201$_26805200
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009121404090$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999807533924702202$b2021-11-14T20:51:06Z$z999807533924702202
^