*001802149
*00520250613082647.0
*007cr
*007ta
*008140604s1992 dk 000 0 nob
*00901429cam a2200361 c 4500
*019 $bl
*020 $a9291201243$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999305978004702201
*035 $a(NO-LaBS)447054(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)093419058
*035 $a(NO-TrBIB)93059780x
*035 $a93059780x-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*080 $a339.378.2(48)
*080 $a658.87
*080 $a659.113.252
*08274$a381.1$qNO-OsNB$24/nor
*084 $aNb 27(Jc 2)$2ubtkl/2
*1001 $aLavik, Randi$d1950-$0(NO-TrBIB)90225803$_12593100
*24510$aKjøpesenterutviklingen :$btil fordel eller ulempe for forbrukerne?$cav Randi Lavik og Eivind Stø
*260 $aKøbenhavn$bNordisk ministerråd$c[1992]
*300 $a117 s.$bill.
*4901 $aNORD$v1992:43
*500 $aPå omslaget: Konsument
*500 $aSammendrag på finsk: S. 13-17
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-08-13
*653 $abutikksentra$akjøpesenter$avarehandel$aforbrukerspørsmål$abutikker$akjøpesentra$aforbrukere$ahandel$akjã¸pesentre$abutikksentre$_107183400
*7001 $aStø, Eivind$d1945-$0(NO-TrBIB)90317287$_25436700
*830 0$aNORD (Nordisk ministerråd : trykt utg.)$x0903-7004$v1992:43$w998711599534702201$_12295200
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009081301147$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999305978004702202$b2021-11-14T20:51:03Z$z999305978004702202
^