*001784972
*00520230305140726.0
*007cr
*007ta
*008120921s2008 no# 000 u swe d
*00901074cam a2200289 c 4500
*019 $bl
*020 $a9788278301357$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990900813824702201
*035 $a(NO-LaBS)13708996(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)090081382
*035 $a(NO-TrBIB)113716257
*035 $a090081382-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*1001 $aJansson, Kjell$0(NO-TrBIB)99031032$_90383200
*24510$aAnalyser av konsekvenser av nytt takstsystem for Oslo og Akershus$cKjell B. Jansson
*260 $aMolde$bMøreforsking$c2008
*300 $a119 s.$bill.
*4901 $aRapport / Møreforsking Molde$v0811
*500 $aProsjektnr : 2193/2221
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2011-06-21
*653 $abompenger$atransportøkonomi$_105756500
*830 0$aRapport (Møreforsking Molde : trykt utg.)$x0806-0789$v0811$w990310193404702201$_10894200
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2011062108346$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990900813824702202$b2021-11-14T20:49:47Z$z990900813824702202
^