*001778999
*00520250613141250.0
*007cr
*007ta
*008150925s1998 no 000 u nob d
*00901076cam a2200253 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999806145624702201
*035 $a(NO-LaBS)15251024(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)092922031
*035 $a(NO-TrBIB)980614562
*035 $a980614562-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aCarlsen, Fredrik$0(NO-TrBIB)90365998$_15915900
*24510$aTilbudsstyring :$ben mulig forklaring på legeatferd?$cFredrik Carlsen
*260 $aSandvika$bHandelshøyskolen BI, Institutt for organisasjon og ledelse$c1998
*300 $a17, [12] s.$bfig.
*4901 $aDiscussion paper / Handelshøyskolen BI$vNr 3/1998
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-07-07
*653 $atilbudsstyring$atilfredshet$aprimærlegetjenesten$_105257100
*830 0$aDiscussion paper (Handelshøyskolen BI : trykt utg.)$x0807-3406$vNr 3/1998$w999614127394702201$_27192600
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009070701077$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999806145624702202$b2021-11-14T20:49:19Z$z999806145624702202
^