*001751802
*00520250613133843.0
*007ta
*008140624s1991 no 000 u nob d
*00901227cam a2200301 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999112552904702201
*035 $a(NO-LaBS)14401716(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)91125529x
*035 $a91125529x-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*080 $a339.378.4
*080 $a658.87
*080 $a658.871
*1001 $aBråthen, Sten$0(NO-TrBIB)90372928$_102947800
*24510$aKjeder og kjøpesentra$cav Sten Bråthen, Ole Petter Holen
*260 $aSandvika$bNiM$c1991
*300 $a1 b. (flere pag.)$bill.
*4901 $aForskningsrapport / Norsk institutt for markedsforskning$v4-91
*500 $aOmarbeidet utgave av forfatternes diplomoppgave
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2016-09-16
*588 $aKatalogisert etter omslaget
*653 $adetaljhandel$akjøpesenter$abutikkjeder$abutikk-kjeder$akjøpesentra$_102947900
*7001 $aHolen, Ole Petter$0(NO-TrBIB)90372929$_102948000
*830 0$aForskningsrapport (Norsk institutt for markedsforskning : trykt utg.)$x0804-7170$v4-91$w999109456164702201$_14974500
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2016091608185$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999112552904702202$b2021-11-14T20:46:47Z$z999112552904702202
^