Lær å kode : datakoding trinn for trinn
How to code : (Originaltittel:) · Max Wainewright ; [design og illustrasjoner: Mike Henson ; oversatt av Irene Inman Tjørve ; fagkonsulenter: Øystein Gulbrandsen og Nora Tessem]Wainewright, Max · Bok · Bokmål · utgitt 2017
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
Logg inn for flere valg
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*00173566 *00520230402080748.0 *007ta *008161025s2017 no a j 00 0 nob *00903499cam a2200589 c 4500 *019 $bl *020 $a978-82-02-53110-2$qib.$cNkr 279.00 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999920216481802201 *035 $a(NO-LaBS)10666226(bibid) *035 $a(NO-OsBAS)150222736 *040 $aNO-OsBAS$bnob$dNO-OsNB$ekatreg *0411 $anob$heng *08204$a005.133$qNO-OsBAS$223/nor *0830 $a005$223 *0830 $a510.7$223 *1001 $aWainewright, Max$0(NO-TrBIB)1483107590107$4aut$_26111500 *24510$aLær å kode :$bdatakoding trinn for trinn$cMax Wainewright ; [design og illustrasjoner: Mike Henson ; oversatt av Irene Inman Tjørve ; fagkonsulenter: Øystein Gulbrandsen og Nora Tessem] *2461 $iOriginaltittel:$aHow to code :$ba step-by-step guide to computer coding *260 $a[Oslo]$bCappelen Damm$c2017 *300 $a127 s.$bkol. ill.$c27 cm *336 $atext$btxt$2rdacontent *337 $aunmediated$bn$2rdamedia *338 $avolume$bnc$2rdacarrier *385 $bmu$mAge group$2nortarget *500 $aPå omslaget: Alt du trenger å vite om Scratch, Logo, Python, HTML og JavaScript *520 $aLær deg datakoding med denne trinn for trinn-guiden. Her lærer du alt om løkker, varabler og utvalg - etter hvert blir du så dyktig i datakoding at du kan opprette et nettsted ... og mye mer! Robothjelpere følger deg hele veien og sørger for at du forstår alt. Lær å bruke Logo, bygg spill i Scratch, programmer i Python, utforsk HTML, og lag interaktive nettsider med JavaScript. *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2021-01-27 *650 7$aDatakoding$0(NoOU)REAL003457$2noubomn$_223895600 *650 7$aInformatikk$0(No-TrBIB)HUME04192$2humord$_283164400 *650 7$aKoder$0(NO-TrBIB)HUME23778$2humord$_193242400 *650 7$aLærebøker$0(NoOU)REAL030093$2noubomn$_186230700 *650 7$aPedagogikk$0(NO-TrBIB)REAL013493$2noubomn$_185691900 *650 7$aProgammering$2bokbas$9nno$_188852600 *650 7$aProgrammering$0(NO-TrBIB)REAL002858$2noubomn$_193691300 *650 7$aProgrammering$2bokbas$9nob$_188852700 *650 7$aPython$0bokbas$9nob$_116920000 *650 7$aRealfag$0(NO-TrBIB)REAL009993$2noubomn$_192657600 *650 7$aScratch$2bokbas$9nob$_188852900 *653 0$abarnebøker$aungdomsbøker$akoding$adatakoding$aprogrammering$aIT$_26112100 *7001 $aGulbrandsen, Øystein$0(NO-TrBIB)1492758307778$4csl$_26112200 *7001 $aHenson, Mike$0(NO-TrBIB)1492758307776$4ill$4bkd$_26112300 *7001 $aTessem, Nora$d1990-$0(NO-TrBIB)1492758307779$4csl$_296605200 *7001 $aTjørve, Irene Inman$d1959-$0(NO-TrBIB)90918695$4trl$_10101100 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2020112748514$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *85641$amedia.boknett.no$3Miniatyrbilde$uhttps://media.boknett.no/objects/36/27/150222736/productimage_OS_90e768c5f52e773d4942fe6c629d8e237b756998.jpg$nBokbasen, Oslo$qimage/jpeg *85641$amedia.boknett.no$3Omslagsbilde$uhttps://media.boknett.no/objects/36/27/150222736/productimage_ORG_db835c280f395e86f7bd84e46e5adebf8af36627.jpg$nBokbasen, Oslo$qimage/jpeg *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9788202531102 *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/large/2/0/9788202531102.jpg$qimage/jpeg *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/small/2/0/9788202531102.jpg$qimage/jpeg *85642$3Originalt bilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/original/2/0/9788202531102.jpg$qimage/jpeg *913 $aNorbok$bNB *999 $aoai:nb.bibsys.no:999919869790302202$b2021-11-14T19:46:16Z$z999919869790302202 ^