*001734646
*00520250613113815.0
*007ta
*008110826s2000 no 000 u nob d
*00901233cam a2200289 c 4500
*019 $bl
*020 $a8249100387$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990007806264702201
*035 $a(NO-LaBS)15043902(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)000780626
*035 $a000780626-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aMathiesen, Lars$d1945-$0(NO-TrBIB)90200495$_16469100
*24510$aNumerisk modellering av markeder med differensierte produkter$cav Lars Mathiesen
*260 $aBergen$bStiftelsen for samfunns- og næringslivsforskning$c2000
*300 $a77, 22 s.$cill.
*4901 $aSNF rapport$vnr 11/00
*500 $aProsjektnr : 4165
*500 $aSNF-prosjekt: Markedsmodellering
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2016-02-08
*653 $amodellering$anash$afergetrafikk$amarkedssimulering$_101464700
*7102 $aMarkedsmodellering (prosjekt)$0(NO-TrBIB)30730$_101363900
*7760 $tNumerisk modellering av markeder med differensierte produkter$w990611088474702201
*830 0$aSNF-rapport (trykt utg.)$x0803-4036$vnr 11/00$w999106744344702201$_11472200
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2016020808200$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990007806264702202$b2021-11-14T20:45:36Z$z990007806264702202
^