*001695810
*00520230401101744.0
*007cr
*007ta
*008140611s1997 no# 000 0 nob
*00901676cam a2200397 c 4500
*015 $a9810361$2nbf
*019 $bl
*020 $a8212010066$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999725159764702201
*035 $a(NO-LaBS)633577(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)092864775
*035 $a(NO-TrBIB)972515976
*035 $a972515976-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*042 $anorbibl
*044 $cno
*08204$a370.9$qNoOU$223
*08274$a370.9481$qNO-OsNB$24/nor
*1001 $aEvenshaug, Trude$d1964-$0(NO-TrBIB)98000069$_28020800
*24510$aSkolemann versus Stortingsmann :$bet blikk på 1830-årenes danningsdiskurs$cTrude Evenshaug
*260 $aOslo$bNorges forskningsråd$c1997
*300 $a153 s.
*4901 $aKULTs skriftserie$vnr 90
*500 $aInngår i forskningsprosjektet: Skolen som kulturinstitusjon (Skole-KULT)
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-09-21
*60017$aBugge, Frederik Moltke$d1806-1853$0(NO-TrBIB)96001432$2bare$_14281000
*60017$aFoss, Herman$d1790-1853$0(NO-TrBIB)1027573$2bare$_11257800
*653 $askolehistorie$aks$akult$anoreg$amålsetting$amålsetjing$aundervisning$aoppseding$adanning$askolen$adannelse$apedagogikk$anorge$_98087000
*7102 $aKultur- og tradisjonsformidlende forskning (program)$0(NO-TrBIB)90583059$_13246900
*7102 $aSkolen som kulturinstitusjon (prosjekt)$0(NO-TrBIB)90906368$_81142300
*830 0$aKULTs skriftserie (trykt utg.)$x0804-3760$vnr 90$w999201875364702201$_13991000
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009062401011$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a90
*913 $aNorbok$bNB
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999725159764702202$b2021-11-14T20:42:47Z$z999725159764702202
^