*001687380
*00520250613140311.0
*007cr
*007ta
*008141011s1995 no 000 u nob
*00901321cam a2200337 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999521720544702201
*035 $a(NO-LaBS)15230268(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)143682806
*035 $a(NO-TrBIB)952172054
*035 $a952172054-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*060 4$aW 84
*060 4$aWA
*1001 $aHopen, Liv$d1942-$0(NO-TrBIB)90794787$_38479200
*24510$aKvalitetssirkler - metoden trinn for trinn :$bsammen om kvalitetsutvikling$ctekst: Liv Hopen ; tegninger: Knut A. Berg
*260 $aOslo$bNorsk ergoterapeutforbund$c[1995]
*300 $a36 s.$bill.
*4901 $aNETF's temahefte / Norsk ergoterapeutforbund$v1995:1
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2014-09-03
*588 $aKatalogisert etter omslag
*650 2$aManagement Quality Circles$_32077000
*650 2$aQuality control$_11388700
*650 2$aQuality of Health Care$_11664600
*653 $akvalitetssikring$ahelsevesenet$akvalitetsutvikling$ahelsetjenesten$_97354500
*7001 $aBerg, Knut A.$0(NO-TrBIB)90857124$_67953500
*830 0$aNETF's temahefte (trykt utg.)$x0807-9781$v1995:1$w999319175224702201$_31632300
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2014090306080$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999521720544702202$b2021-11-14T20:41:56Z$z999521720544702202
^