*001667894
*00520230228154952.0
*007cr
*007ta
*008150508s2001 xx# 000 u nob d
*00901417cam a2200349 c 4500
*019 $bl
*020 $a8257940917$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990122291304702201
*035 $a(NO-LaBS)14855687(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)01222913x
*035 $a(NO-TrBIB)102045968
*035 $a01222913x-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*080 $a371.12
*08204$a370.715$221
*0830 $a07155$z1$221
*0830 $a371.102$221
*1001 $aSundli, Liv$d1945-$0(NO-TrBIB)90728754$_52699300
*24510$aVeiledning i lærerutdanningens praksis :$bmellom refleksjon og kontroll$cav Liv Sundli
*260 $aOslo$bHøgskolen i Oslo, Avdeling for lærerutdanning$c2001
*300 $a315 s.
*4901 $aHiO-rapport$v2001 nr 15
*502 $aAvhandling (Ph.d.) - Danmarks Pædagogiske Universitet, 2001
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2008-10-31
*653 $alærerutdanning$apraksisundervisning$apraksisrettleiing$aveiledning$apraksis$apraksisveiledning$astudenter$_95579200
*830 0$aHiO-rapport (trykt utg.)$x0807-1039$v2001 nr 15$w999608089904702201$_12276300
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2008103104059$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*85642$3Sammendrag$uhttp://konferanse.hitos.no/nvk/abstracts/abs_filer/Liv%20Sundlie.doc$qapplic/msword
*901 $a80
*917 $ad
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990122291304702202$b2021-11-14T20:40:09Z$z990122291304702202
^