*001664269
*00520250613082520.0
*007cr
*007ta
*008150302s1991 dk 000 u dan d
*00901252cam a2200349 c 4500
*019 $bl
*020 $a8787400901
*020 $z9787400901
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999208735454702201
*035 $a(NO-LaBS)14190188(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)09316257x
*035 $a(NO-TrBIB)920873545
*035 $a920873545-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*080 $a37.01
*080 $a37.012
*080 $a372.8
*080 $a373.3(489)
*080 $a373.3./4
*084 $aPa 8$2ubtkl/2
*1001 $aIlleris, Knud$0(NO-TrBIB)90068143$_16300300
*24510$aPædagogikkens betydning :$bfolkeskolens langstidsvirkninger for eleverne$cKnud Illeris
*260 $aKøbenhavn$bUnge Pædagoger$c1991
*300 $a189 s.$bill.
*4900 $aUnge pædagoger$vB 55
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-07-23
*650 7$aEducation$2psychit$_188167700
*653 $apedagogikk$anytte$adanmark$askoleforskning$apedagogisk$apsykologi$autdanning$autviklingsarbeid$afolkeskole$agrunnskole$asosiologi$asosialpedagogikk$agrunnskolen$_95245100
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009072300102$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999208735454702202$b2021-11-14T20:39:52Z$z999208735454702202
^