
Profesjonalitet gjennom samarbeid : når undervisning i samarbeid gir læring for alle
Andy Hargreaves og Michael T. O'Connor ; oversatt av Ingvill Christina GoveiaLedig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
Logg inn for flere valg
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*001648140 *00520230402122709.0 *007ta *008190211s2019 no a e 00 0 nob *00903491nam a2200493 c 4500 *019 $bl *020 $a9788202617691$qheftet$cNkr 279.00 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999920788593302201 *035 $a(NO-LaBS)11868890(bibid) *040 $aNO-OsBAS$bnob$dNO-OsNB$erda *0411 $anob$heng *080 $a371.11 *08204$a370.711$qNO-OsBAS$223/nor *1001 $aHargreaves, Andy$d1951-$0(NO-TrBIB)90155496$4aut$_27810600 *24010$aCollaborative professionalism$_183467100 *24510$aProfesjonalitet gjennom samarbeid :$bnår undervisning i samarbeid gir læring for alle$cAndy Hargreaves og Michael T. O'Connor ; oversatt av Ingvill Christina Goveia *264 1$aOslo$bCappelen Damm akademisk$c2019 *300 $a175 sider$billustrasjoner$c21 cm *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *4901 $aSkoleledelse som virker *5208 $aHargreaves og O'Connor har skrevet en bok som forklarer, utdyper og lærer oss hvordan vi kan endre undervisning og læring i skolen. I boken gir forfatterne fem eksempler på hvordan mennesker samarbeider i ulike kontekster og kulturer over hele verden. Med utgangspunkt i mange erfaringer og levende casestudier fra hele verden fremmer forfatterne profesjonalitet gjennom samarbeid som det neste store steget i den verdensomspennende bevegelsen for skoleutvikling. Dette er en bok for lærere, ledere, beslutningstakere og alle som ønsker å lære seg profesjonelt samarbeid. Boken inngår i serien Skoleledelse som virker. Norsk forord er skrevet av Omar Mekki$cForleggeromtale *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2020-04-27 *650 7$aPedagogikk$2bokbas$9nno$_186196800 *650 7$aPedagogikk$2bokbas$9nob$_186196900 *650 7$aProfesjonsutdanning$0(NO-TrBIB)HUME25257$2humord$_188036500 *650 7$aProfesjonsutdanning$2bokbas$9nno$_190717700 *650 7$aProfesjonsutdanning$2bokbas$9nob$_190717800 *650 7$aSamarbeid$0(NO-TrBIB)HUME20404$2humord$_185695500 *650 7$aUndervisning$0(NO-TrBIB)HUME07899$2humord$_185560200 *6530 $aundervisning$askoleutvikling$alærernettverk$alærersamarbeid$alæring$afellesskap$alæreplanutvikling$askole$autviklingsarbeid$_93690900 *7001 $aGoveia, Ingvill Christina$d1974-$0(NO-TrBIB)11066250$4trl$_10105200 *7001 $aO'Connor, Michael T.$d1986-$0(NO-TrBIB)1535375968508$4aut$_93691000 *830 0$aSkoleledelse som virker$_18778500 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2020042748074$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *85641$amedia.boknett.no$3Miniatyrbilde$uhttps://media.boknett.no/objects/28/14/150311428/productimage_OS_f981a9a71c50a58adb0b80e535614bce7408a130.jpg$nBokbasen, Oslo$qimage/jpeg *85641$amedia.boknett.no$3Omslagsbilde$uhttps://media.boknett.no/objects/28/14/150311428/productimage_ORG_5a447b3eb82710f8fab09f6c1f3d453c08d4ba2b.jpg$nBokbasen, Oslo$qimage/jpeg *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9788202617691 *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/large/1/9/9788202617691.jpg$qimage/jpeg *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/small/1/9/9788202617691.jpg$qimage/jpeg *85642$3Originalt bilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/original/1/9/9788202617691.jpg$qimage/jpeg *913 $aNorbok$bNB *961 $a215$9local *999 $aoai:nb.bibsys.no:999919989995702202$b2021-11-14T20:38:40Z$z999919989995702202 ^