*001641623
*00520230304101645.0
*007cr
*007ta
*008150629s2004 no e 000 0 nob
*00901717cam a2200385 c 4500
*019 $bl
*020 $a8279470271$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990421826544702201
*035 $a(NO-LaBS)9469293(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)042182654
*035 $a(NO-TrBIB)112679714
*035 $a042182654-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*080 $a004.007
*080 $a004:37.013.42
*08204$a004.0712$223/nor$qNO-OsNB
*084 $aK.3.1$2acmccs
*1001 $aVinje, Inge$0(NO-TrBIB)90268935$4aut$_12900100
*24510$aElevrolle, lærerrolle og IKT :$ben søken etter mening$cforfattere: Inge Vinje, Øyvind Wistrøm
*260 $aOslo$bForsknings- og kompetansenettverk for IT i utdanning, Universitetet i Oslo$c2004
*300 $a101 s.$c24 cm
*4901 $aITU skriftserie$vRapport 23
*500 $aDette er en av 9 delrapporter fra PILOT (Prosjekt Innovasjon i Læring, Organisasjon og Teknologi)
*500 $aUndertittel på omslaget: Pilot. Delrapport Vestfold
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2011-05-05
*650 7$aDatastøttet undervisning$0(NO-TrBIB)REAL007895$2noubomn$_192733800
*653 $askoleutvikling$alærerrollen$aelevrollen$aaksjonsforskning$aikt$ait$avestfold$alæring$autdanning$_93073500
*7001 $aWistrøm, Øyvind$d1949-$0(NO-TrBIB)17799$4aut$_63040600
*7102 $aForsknings- og kompetansenettverk for IT i utdanning$0(NO-TrBIB)99056281$4pbl$_27225300
*830 $aITU-skriftserie$x1500-7707$vRapport 23$w999903479904702201$_15369600
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2011050508067$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*913 $aNorbok$bNB
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990421826544702202$b2021-11-14T20:38:11Z$z990421826544702202
^