*001627482
*00520230310131630.0
*007cr
*007ta
*008150302s1983 no 000 0 nob d
*00901277cam a2200337 c 4500
*015 $a8306244$2nbf
*019 $bl
*020 $a8272840448$qh.$cNkr 75.00
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)998321685304702201
*035 $a(NO-LaBS)13464972(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)12297199x
*035 $a(NO-TrBIB)83216853x
*035 $a83216853x-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*08274$a382.6$qNO-OsNB$23/nor
*084 $aNb 11(Jc 3)$2ubtkl/2
*1001 $aLorentzen, Tore$0(NO-TrBIB)90200169$_11665000
*24510$aEksportmarkedsføring :$ben analyse av bedrifter som mottok støtte til eksporttiltak$cav Tore Lorentzen
*260 $aOslo$bFMD$c1983
*300 $a150 s.$c23 cm
*4901 $aForskningsrapport / Fondet for markeds- og distribusjonsforskning$v43
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2013-10-17
*653 $anorge$ahandelspolitikk$aeksport$amarkedsføring$_11665100
*830 0$aForskningsrapport (Fondet for markeds- og distribusjonsforskning : trykt utg.)$x0808-4181$v43$_11449500
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2012100406002$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*913 $aNorbok$bNB
*991 $avolumes$_10052300
*999 $aoai:nb.bibsys.no:998321685304702202$b2021-11-14T20:36:59Z$z998321685304702202
^