*001613238
*00520230310082929.0
*007cr
*007ta
*008150908s1967 no 000 0 nob d
*00901332cam a2200373 c 4500
*015 $a6701844$2nbf
*019 $bl
*020 $cNkr 36.00
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)997560149644702201
*035 $a(NO-LaBS)11509039(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)113899203
*035 $a(NO-TrBIB)756014964
*035 $a756014964-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*080 $a172
*080 $a174.4
*080 $a174:658.8
*08274$a174$qNO-OsNB$22/nor
*084 $aNb 16$2ubtkl/2
*1001 $aLunde, Johannes$d1903-1986$0(NO-TrBIB)6000753$_15390100
*24510$aEtiske normer i næringslivet :$bforbrukerorientert markedsetikk$cJohs. Lunde
*260 $aOslo$bUniversitetsforlaget$c1967
*300 $aVIII, 226 s.$bill.
*4900 $aScandinavian university books
*4901 $aSkrifter fra Norges handelshøyskole i rekken allmenne avhandlinger$v9
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2011-08-10
*653 $anæringsliv$ayrkesetikk$anæringslivsetikk$_90423000
*830 0$aSkrifter (Norges handelshøyskole : trykt utg.)$pAlmene emner$v9$w998440464504702201$_39392500
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2011070406130$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*913 $aNorbok$bNB
*999 $aoai:nb.bibsys.no:997560149644702202$b2021-11-14T20:35:42Z$z997560149644702202
^